M Style Woonadvies

Kopersbegeleiding

Kopersbegeleiding

Een nieuw huis kopen is een feestje. Daarom vind ik het belangrijk dat mijn klant een goed gevoel heeft bij het kopen van een nieuw huis. Dat geldt niet alleen voor het aankoopproces van de woning – ook de begeleiding daarna moet goed zijn. Persoonlijke begeleiding staat bij mij dan ook centraal.

Hiervoor is inlevingsvermogen nodig. Mijn klant moet met een
goed gevoel de deur uitgaan.

Alleen een tevreden klant? Nee zeker niet!

Mijn visie is: tevreden klant,
tevreden opdrachtgever.

Wat kan ik voor jouw organisatie betekenen?

 

De klant en de bouwer spreken vaak niet dezelfde taal. Ik zie het daarom als mijn taak om deze twee partijen bij elkaar te brengen. Samen met de klant breng ik alle wensen in kaart en ik zorg ervoor dat deze op de juiste manier naar de bouwer gecommuniceerd worden. De financiële en technische haalbaarheid zijn hierbij belangrijke onderdelen.

Maar voordat ik met de klant aan tafel ga, gaat hier nog een heel proces aan vooraf: de voorbereiding. Misschien wel het belangrijkste onderdeel van de kopersbegeleiding. Is de voorbereiding niet goed geweest, dan heb je daar gedurende het gehele proces last van.

Voorbereiding

Voordat een project in verkoop gaat, is het belangrijk dat alle benodigde stukken gereed zijn. Ik kan meekijken en adviseren tijdens het realiseren van deze documenten.

Denk dan bijvoorbeeld aan:

  • Controle van verkooptekeningen
  • Leesbaarheid van de technische omschrijving
  • Toelichting van de procedure meer- en minderwerk
  • Volledigheid van de koperskeuzelijst
  • Toelichting op het showroomproces

Het is van groot belang dat bovengenoemde zaken duidelijk zijn voor een koper. Ik kijk graag mee bij het tot stand komen van deze documenten en geef waar nodig advies.

Ben je op zoek naar een gedreven en ervaren kopersbegeleider? Neem dan contact op.